Archiwum bloga

piątek, 29 marca 2013

2013 03 23 Karpacz

Najbardziej fotogeniczny dzień:). Naprawdę zimno od rana. Ale słońce wyszło. Dzwonimy po taksówkę i lżejsi o 20PLN wysiadamy pod wyciągiem "Zbyszek" a stamtąd lżejsi o kolejne 24pln/łepka wjeżdżamy w górę - windą do nieba hehe. Przejrzystość powietrza ogromna i widoki zatykające dech w piersiach. Jednak góry w zimie wyglądają b. malowniczo niż latem. Prawie nierealne krajobrazy z innej planety. "Tu wszystko jest piękne" jak mówi gość, który koło mnie przechodzi. I ma rację.
01 Na górze Śnieżka - niezdobyta. Na prawo Dom Śląski. Wejścia do WC pilnował dziadek klozetowy.
02 Droga na Schlesier Haus - dom Śląski. Sobota oraz piękne słońce podbiło frekwencję.
03
04 Jeżeli takie warunki są na 1400mnp to co musi być na 8tysięcznikach?!
05 Widok na ojczyznę krecika
06 Śnieg zapadał się i trudno się poruszać. U niektórych widziałem na nogach rakiety śnieżne.
07 W drodze na Akademicką Strzechę. Gosia dzielnie znosiła moją fotograficzne natręctwo
08
09 Wczoraj to widzieliśmy tylko mgłę. Teraz widzimy góry.
10
11 W drodze na Samotnie - najbardziej malowniczy fragment naszej wędrówki
12
13 Nigdy nie byłem w Szwajcarii ale myślałem, że po takie widoki to się trzeba tam wybrać. Są 240km od Poznania.
14

15 Mały Staw całkowicie był pokryty śniegiem a schronisko prawie do połowy nim zasypane


16
17 Widoki powrotne. Naprawdę rzadko coś tak fajnego mogłem zobaczyć
18 Tak ładne, że prawie nierealne (ten i poniższe widoki)
19
20
21

22 Śnieżka i stacja wyciągu
23 Wejście do Paku Krajobrazowego 5pln/os


1 komentarz:

  1. Jestem spóźniona z komentarzami do Karpacza ale pisze: rewelacyjne zdjecia!!! Teraz bede czekac na te zza zachodniej granicy :)

    OdpowiedzUsuń