Archiwum bloga

wtorek, 29 maja 2012

2012.05.17, pochód Juwenaliowy

Pochód jak co roku miał początek na "Placu 2 krzyży" koło Adama M. (widocznego na zdjęciach) o godzinie 17. Trzeba było więc "szybciej" (po 8h) urwać się z pracy, ale jak mówi się na początku dnia "muszę wyjść o 16" to wiadomo,że coś wyniknie i o czasie nie wyjdziesz. I tak było tym razem ale koniec końców zdążyłem bez poślizgu. I tam zaskoczenie.
W sumie mało było studentów w porównaniu z Pochodem 2011. Wtedy było wszystkiego więcej. Więcej ludzi, więcej osób poprzebieranych, więcej platform, na których reklamowały się uczelnie i zdecydowanie mniej alkoholu bo w tym roku alkohol był szczególnie widoczny. No ale w końcu rok kryzysu mamy :P
01 Fan Alana A.Milne

02 Trójca (zapewnie) nieświęta

03 ¿Habla usted español?

04 Beauties and Photobomb (ja też chcę być na zdjęciu :)

05

06 Wilma & Betty (Flinstonowie)

07 A kto pamięta "Gdzie jest Wally?"

08 Kaptyn Dżak Sparoł

09 Bliżej nieokreślony Mod do Halflife?

10 Wielki Ptak, Adam M i 2 Krzyże. Apropo: nie pamiętałem dokładnie, czy jegomość w żółtym uniformie to Big Bird ale zaryzykowałem i wpisałem w google > grafika frazę Wielki Ptak. hehe naszczęście fitr rodzicielski zadziałał bo nie było "zaskoczenia".

11

12 Hermiona czyli "Kawalerskie życie na obczyźnie" w wersji studenckiej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz