Archiwum bloga

czwartek, 7 czerwca 2012

31.05.2012 W-wa, nadanie tytułu

Cytat z Wiki:
"Tytuł naukowy (tytuł naukowy profesora) - nadawany przez Prezydenta RP osobie, która najczęściej uzyskała już stopień naukowy doktora habilitowanego przez to jest samodzielnym pracownikiem nauki, ma osiągnięcia naukowe lub artystyczne znacznie przekraczające wymagania stawiane w przewodzie habilitacyjnym oraz posiada poważne osiągnięcia dydaktyczne, w tym w kształceniu kadry naukowej.[...]
Profesor jest wyróżnieniem za dokonania."
01 Pierwszy raz (mój) pierwszą klasą. Kawa gratis (w stronę W-wy).
02 W-wa przywitała nas korkami i demonstracją "Nie dla 67"
03 W tym hotelu zatrzyma się na Euro2012 reprezentacja Rosji
04 Pocztówka - Pałac Prezydencki
05 Pocztówka - Zamek Królewski.
06 Pocztówka - WZ (chyba)
07 Portret na tle mostu Kogośtam i Stadionu
08 Pocztówka

09 Tutaj podpis ma wymyślić moja siostra i przesłać mi mailem - zobaczymy czy śledzi zmiany na moim blogu:)
10 No respekt
11 ...ale nie 911
12 Sista + big Brother + father
13 Koło Placu Nieznanego Żołnierza
14 Już w Pałacu - somebodys watching me - jak mawiał biały murzyn
15 Moment wręczenia nominacji

16 Nominowani i sławny(e) żyrandol(e)
17 Czułem się wstrząśniety (spotkaniem) al nie zmieszany...
18 Detal
19 Foto Kancelarii Prezydenta - od lewej: córka, ojciec narodu, ojciec, syn (autor). A matka i córka w Turcji.

1 komentarz:

  1. ja bym tylko dodala, ze corka numer 2 w Turcji :)

    OdpowiedzUsuń