Archiwum bloga

sobota, 25 sierpnia 2012

11,12 sierpnia 2012 - weekend latających psów


11,12 sierpnia 2012 - weekend latających psów


11 i 12 czyli sobota i niedziela opłynęła mi również spod znaku "latających psów". Impreza organizowana była co najmniej 2 raz, bo przed rokiem także uczestniczyłem w tej imprezie. Dzięki temu wiedziałem jak ona przebiega i lepiej moglem podejść do robienia zdjęć.
Święto "psiarzy" - fanów czworonogów, bo każdy mógł się tam pokazać ze swoim pupilem- zarówno na arenie pokazowej jak i będąc w roli biernego uczestnika imprezy. Wiele rodzajów psów, wiele ras. Husky, border coli, buldogi francuskie, cocer spaniele, harty, hart długowłosy, yorki  - tylko tyle ras byłem w stanie rozpoznać a było ich zdecydowanie więcej. Impreza jak najbardziej rodzinna i godna polecenia. Niestety w sobotę nie dopisała pogoda bo mżyło lub padało, za to niedzielne pełne słońce skutecznie przyciągnęło większą ilość osób.

Relacje z "latających" podzieliłem na parę kolejnych postów.
Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz