Archiwum bloga

piątek, 14 grudnia 2012

2012 12 08 sobota

W sobotę na 17 zaprosiliśmy na Batorego moich rodziców i siostry. Przyszli wszyscy w komplecie. Impreza się udała i  wszyscy byli zadowolenie ze wspólnego spotkania. Na parę godzin przed przyjściem gości udało mi się namówić Gosię na zimowy spacer po "1 godzinny". Za oknem "minus" i śnieg ale byłem twardy i na spacer poszedłem bez "kalesiaków". Z 1godzinnego stał się 1,5h godzinny co wprawiło w gorszy nastrój moją drugą połowę. Zapraszam na spacer...

01 Choć ciepło ubrana to jednak ta Pani przemarzła
02
03 Spacerowy klasyk - stawy UAM na Morasku - tym razem w odsłonie mocno zimowej
03 Małgorzata K pracownica jednego z polskich banków została nagrodzona tytułem...

04 ...Przodownika pracy i w ramach nagrody za liczne pomysły racjonalizatorskie została uhonorowana kadrem, którego nie powstydziłby się żaden pomnikowy Lenin postsowieckiej republiki.:)
05 Po chwili dla reporterów ruszyła dalej jak z kopyta.
06 Przy szkółce jeździeckiej
07
08
09
10 i wymarzony odwrót do domu
11 The Two Towers, Winter 2012


1 komentarz:

  1. Bardzo udane zdjęcia. Ja poproszę na maila te numer 3 to sobie jako tapete na kompie zrobie! Pozdrawiam - anonimowa wielbicielka :)

    OdpowiedzUsuń