Archiwum bloga

niedziela, 12 maja 2013

2013 29.04-02.05 Berlin

Te 4 dni spędziłem zwiedzając Berlin i okolice (czyli tylko Poczdam). Wycieczka na długi weekend. 4 dni głównie przechodzone i "przefocone" po mieście. Pod koniec każdego dnia, kiedy w hotelu zdejmowałem buty czułem,  że jestem zmęczony i zadowolony.
Odkryciem wyjazdu było dla mnie wygoda poruszaniem się berlińskim metrem. Odjazdy co 5min a w Poczdamie najdłużej co 10min praktycznie nie zmuszały do pośpiechu. Możliwość kombinowania w przesiadaniu się między S-Bahn (kolejki naziemne) i U-Bahn (kolejki podziemne) znacznie ułatwiało planowanie podróży. Tylko raz się pomyliłem w kierunku jazdy:). I zrozumiałem troszkę, co musiał czuć Artem z Metro 2033(książka s-f).
Porozumiewałem się w Berlinie językiem autochtonów, gdyż uczyłem się go w podstawówce, liceum i na studiach. Polecam miasto jako cel zwiedzania. Następnym razem przyjedziemy (mam nadzieję) na muzea.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz