Archiwum bloga

poniedziałek, 11 listopada 2013

2013 11 10 Wystawa kotów rasowych
Po raz pierwszy uczestniczyłem w  wystawie kotów, która odbywała się w poznańskiej Arenie. Bilet normalny10pln a bilet rodzinny 25. Troszkę mało miejsca było i wybrałem sie o gozinie 12 czyli niezbyt korzystnej (nie przemyślałem tego). 12 czyli przed obiadem, czyli w największym tłumie. Dużo ludzi, dużo dzieci i mało przestrzeni. A koty w większości w klatkach. Mało korzystne do zdjęć ale trzeba sobie radzić. Zapraszam.
01 Hipnotyzer za kratami
02 Ten kot miał b lubił głaskanie i był specjalnie do tego wystawiony a niezdecydowanych zachęcała kartka "Proszę mnie głaskać!"
03 Puszek ale na pewno nie Okruszek
04 l mocno mnie trzymaj bo zaraz stąd czmychnę
05 ...no to w takim razie to wszystko nie ma sensu.
06 i'm still watching U
07 No to co będziesz jeszcze próbował chodzić po meblach?
08 uwielbienie
9 parcie na szkło
10 po długim czesaniu czas na odcinanie kuponów
11 myszołów
12 "eye of the (white) tiger"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz