Archiwum bloga

niedziela, 16 lutego 2014

2014 02 15 mecz towarzyski Warta Poznań - Unia Swarzędz

No to inauguracja nowego roku na blogu.
Długa przerwa spowodowana prozaicznym brakiem tematów do fotografowania. Brak mi było fotografowania. W tak zwanym międzyczasie poszedłęm na kurs obróbki w pewnym programie graficznym do wywoływania i obróbki plików raw, więc mam nadzieje że zdjęcia będą lepsze.
Zapraszam i cieszę się z 1szego posta w nowym roku. Zapraszam.
01 Mecz towarzyski odbył się na stadionie koło Cytadeli w chwilami rzęsistym deszczu
02 Rok temu - bo wtedy też fotografowałem te same drużyny- była aura zimowa
03 Wg mnie mecz był dość zacięty i nie było 1 dominującej drużyny - a spodziewałem się, że Warta będzie zdecydowanym dominatorem
04 1sza bramka padła dla gości ze Swarzędza
05
06 Po tym faulu bramkarza został podyktowany rzut karny...
07 wykorzystany przez Wartę
08 Na szczęście- tak jak przed rokiem - nie było problemów z robieniem zdjęć...
09 ...nie trzeba było mieć żadnych licencji czy pozwoleń i miałem dostęp do całości boiska
10 Znalazłem 1 fajne miejsce, które pozwoliło mi zrobić ciekawsze kadry i przypomniałem sobie dewizę...
11 ...że czasami zdjęcia z pochyłem horyzontem wychodzą lepiej i dynamiczniej .:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz