Archiwum bloga

sobota, 10 marca 2012

ZOMBIE WALK POZNAŃ

Marsz odbył się 10 marca 2012. Dzień zaczął się dość pochmurno i deszczowo. Moją pierwszą pierwszą  myślą było, by nie pójść  bo będzie "złe światło" do fotografowania, ale jak zastanowiłem się nad tym argumentem to stwierdziłem, że jest głupi i bez sensu więc zdecydowałem się pójść. I było warto. Choć mżył ciągle deszcz. A momentami padało wręcz.
Zbiórka zombiaków była przed Starym Browarem a finisz mózgożerców miał miejsce przed pręgierzem na Starym. Organizatorzy (Pyrkon) byli dobrze przygotowani - prowadząca Mózgożerna Para Młoda (02, 07) miała słuchawki, przez które otrzymała informacje, czy idą w dobrym tempie aby pochód się nie rozerwał ani nie wlókł. Fajnym pomysłem było wprowadzenie "sił bezpieczeństwa" (03, 04), które starały się powstrzymać pochód jeszcze nie sztywnych - w każdym zombie filmie jest motyw wojska walczącego z mózgosysami. I jak zwykle w ostatniej scenie zombie zwyciężają...
01



02
03

04

05

06

07
08

09


10
11
12

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz