Archiwum bloga

środa, 24 października 2012

2012 10 20 DOG(s) IN THE FOG

Występowanie mgłę rano zauważyłem w piątek w drodze do pracy. Chmura zastygła w niecce na boisku do piłki nożnej TKKFu Winogrady. Postanowiłem więc na nią zapolować w sobotę. Na portalu meteo.pl wyczytałem, że powinna występować, więc "skoro świt" ruszyłem na przechadzkę z aparatem.
01 Okolice boiska piłki nożnej TKKFu Winogrady, tu w niecce mgła zalegała intensywniej.
02 Ślad na trawie czyli - osad atmosferyczny w postaci kropel wody czyli - rosa
03 Jednoślad i wieloślady
04 Park Wodziczki z estakadą tramwjaową

05 Dog in the fog - czyli około 5 owczarków niemieckich puszczonych luzem bez kagańców przed 8 rano. Adrenalina murowana
06 Ostatki na Batorym, czyli już prawie po mgle


2 komentarze:

  1. ja też próbowałam mgłę złapać obiektywem ale nic mi nie wyszło... Park Wodziczki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. 35 year old Research Assistant III Boigie Newhouse, hailing from Campbell River enjoys watching movies like I Am Love (Io sono l'amore) and Coffee roasting. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a M3. przydatne tresci

    OdpowiedzUsuń