Archiwum bloga

środa, 24 października 2012

2012 10 21 - (mieczyslav) FOG (part 2) & "Zmiennicy"

Poprzedniego dnia w sobotęrano robiłem zdjęcia mgły, ale w piątek sprawdziłem jej występowanie na stronie meteo.pl. Odczytałem z wykresów także zachmurzenie i godziny, kiedy powinno występować. zobaczyłem, że mgła ma być także w niedziele i to do późnych godzin południowych. I portal stracił w moich oczach - mgła w południe? Nie pamiętam kiedy było tak ostatnim razem.
W niedzielę rano obudziłem się, a tam za oknem...mleko. Totalne, nic nie widać. A więc aparat do ręki i wio w pole pstrykać!
Ale czemu "Zmiennicy"?
PRL i jego kultowe seriale. I 1 z głównych bohaterów grany przez Mieczysława Hryniewicza. Obecnie nadal aktor. Mieszka w Poznaniu a skąd wiem? Ze spaceru:)
01 W drodze na Campus UAM
02 Akademickie stawy i nie akademicki drób

03 Akademicki las i akademicka trawa
04 akademickie liście w akademickim lesie

05 Nieakademickie kaczki podczas mgły były szczególnie ostrożne - w taką pogodą łatwo je zaskoczyć

06 Runo leśnoakademickie bogate jak lodówka prawdziwego studenta
07 Kaczy kozak - w taką pogodę nie bał się sam pływać
08 Alejka a po prawej (tego nie widać) będzie opuszczony sad z bezpańskimi (?) jabłkami
 
09 Mieczysław H. and his dog (Koko) in the Fog - to na prawdę TEN aktor ze Zmienników.

10 Przed domem aktora Koko mnie trochę "oszczekał" ale właściciel podszedł, przeprosił chwilkę porozmawialiśmy i pożegnaliśmy się uściskiem dłoni.

11 Zaproponujecie nazwę dla zdjęcia... może ŁĄKA ???

12 Hardcore dla maszynistów, czyli przejazd we mgle przy b małej widoczności. Nic dziwnego,że pociąg wlókł się niemiłosiernie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz