Archiwum bloga

środa, 12 listopada 2014

2014 11 08 Posnania vs Orkan Sochaczew
Zaczął się listopad a pogoda dopisuje! Ciepło na dworze tym bardziej chętnie poszedłem na mój kolejny mecz rugby. Kolejny a aparatem ma się rozumieć. Bo z tą jajowatą piłką to siebie nie widzę. Albo inaczej - wizę szybką kontuzję. Posnania wygrała gładko 96:0. Na jakimś forum wyczytałem, że goście z Sochaczewa przybyli w bardzo okrojonym składzie i stad ten wynik. A może ktoś pozazdrościł Posnani umiejętności? Nie wiem , nie znam się. Ale na zdjęcia zapraszam.
01 Gospodarze z wielkopolski w czarnych strojach, Goście z Sochaczewa w bordowych
02 Po meczu jak usłyszałem, że Posnania zdobyła aż 96 pkt zacząłem się zastanawiać, jak punktowane są poszczególne akcje.
03 Otórz w wielkim uproszczeniu punkty można dostać za przyłożenie ( ale nie przeciwnikowi) tylko piłki na końcu pola przeciwnika.
04... i za to dostaje się 5pkt. Po każdym takim przyłożeniu można od razu dodatkowo podwyższyć wynik o koleje 2 punkty celnie kopiąc ponad poprzeczka brami w kształcie litery H
05
06
07
08
09
10 rugby należy do elitarnej grupy sportów, w których można przeciwnika ciągnąc za koszulkę - jest to całkowicie dozwolone i praktykowane
11 obalenie
12
13 "niewidziany liść"?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz