Archiwum bloga

niedziela, 1 lutego 2015

2015 02 01 Warta Poznań - Lubuszanin Trzcianka

Pamiętam, że przed rokiem (albo 2ma:) też byłem na meczu Warty. Tylko wtedy było to inne miejsce i inna pogoda. Wtedy leżał śnieg a mecz rozgrywał się na "Orliku" nieopodal Cytadeli.
Dziś mecz odbył się za stadionem na Bułgarskiej a pogoda była prawie wiosenna. Prawie, bo było zimno. Uratowała mnie termiczna bielizna pod spodniami zwana popularnie kalesiakami:). To spotkanie tylko mnie utrwaliło w przekonaniu, że piłkarze muszą mieć końskie zdrowie biegając w takich temperaturach. Zapraszam do zdjęć!
01 Ten mecz to sparing czyli spotkanie towarzyskie, więc nikt nikogo nie cisnął.
02 spotkanie odbyło się na boisku koło stadionu miejskiego. Pierwszy raz byłem na tej lokalizacji boisku, bo na stadionie to byłem całe 3 razy:))
03 Mecz był dość spokojny - nikt nie chciał narażać się na kontuzję w meczu sparingowym. Ale nie było wyraźnej dominacji którejś z drużyn
04 Pierwsze 15min spotkania było mi koszmarnie zimno. Ręce zgrabiały, mimo że fotografowałem w rękawiczkach, czego zazwyczaj nie robię...
05 ...Ale później już przywykłem do temperatury.
06 Mecz był za zero złotych + vat czyli zero złotych. Publiczności jak na lekarstwo.
07
08
09
10
11
12
13 Mecz zakończył się wygraną Warty 3 do 0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz