Archiwum bloga

niedziela, 8 lutego 2015

2015 02 06 Unihokej kobiet

Unihokej czyli  w uproszczeniu mini hokej na hali. Parę razy wybierałem się na pokrewna dyscyplinę - hokej na trawie - ale zabrakło kropki nad "i" bo w końcu nie zwlokłem się. Kiedy na epoznaniu w kalendarium wydarzeń sportowych wyczytałem, że na campusie UAM (blisko mojego miejsca zamieszkania) odbywają się zawody a do tego międzynarodowe wiedziałem, że jest to b dobry pomysł. Po odśnieżeniu auta (a musiałem wchodzić do niego przez drzwi bagażnika, bo tylko one nie przymarzły) wystarczyło 5 minut jazdy i 5 pln za bilet, żeby znaleźć się na sali i zacząć fotografowanie. Zapraszam.
01 Mecz odbywał się między Szwedkami a Estonkami
02 Od samego początku widoczną przewagę nad przeciwnikiem uzyskały Szwedki
03 i nic w tym dziwnego bo unihokej jest w Skandynawii b popularny
04 niczym w hokeju mecz składał się z 3 części - tercji po 20min
05 niczym w hokeju panowały tam lotne zmiany czyli inaczej niż np w piłce nożnej.
06
07
08 Bramkarka Estonii miała na pewno ciężki mecz, bo wyjmowała z siatki piłkę co najmniej 10 razy.
09 Estonkom udało się strzelić jedynego i ostatniego gola na początku 2giej tercji
10
11
12
13


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz