Archiwum bloga

poniedziałek, 13 maja 2013

2013 Berlin - Teil 11 (część 11)

O punkcie widokowym przeczytałem w internecie. Polecały go także ulotki, jakie wpadły mi na miejscu w ręce. Rzeczywiście polecam. Wejście przy Postdamer Platz. Za piękne widoki, wjazd i zjazd najszybsza windą w Europie zapłaciłem 7E. Ale uwaga są tam 2 tarasy: niższy i wyższy. Na wyższy - lepszy - trafiłem przez przypadek, kiedy wychodziłem z WC.
01 DBTower czyli budynek Deutsche Bahn - kolei niemieckich. A kiedy PKP się dorobi takiego biurowca?
02 Nowoczesne formy
03 Na lewo: czyściciele okien w akcji, na prawo - chyba najciemniejsze podwórko. W Berlinie b popularne są ogrody i trawniki na dachach
04 Sony Center i tymczasowy symbol Berlina - żółta gruszka do przewozu betonu.
05
06 Wspominałem, że tu wszystko się buduje lub remontuje? PS - ile gruszek do przewozu betonu widzicie?
07 Znajdź człowieka.
08 Wyższy taras widokowy odkryty przeze mnie przez przypadek
09 W necie opisali to jako "bioniczny budynek"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz